En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 15 januari 2014

Tulpan-premiär

Min fina Tina kom med tulpaner till tulpan-älskaren idag.
Finns det något ljuvligare än när tulpansäsongen börjar sätta igång?Jag älskar tulpaner.
Vackra.
Vackra.
Vackra.





Hoppas så att alla dom där 143 lökarna jag planterat nere hos Tristan, ska titta upp ur marken, blomma och lysa upp hans plats så vackert.

Världens goaste Tina.
En dora-keps hade hon "snubblat" över till en överlycklig Tekla. Hennes första egna keps.


Och jag måste visa det underbara halsbandet hon hade "hittat" åt mig. Jag älskar det.


Och Henrik är så rörd över att ha blivit kallad ängel för första gången, också fick han en ängel i en läderrem, som han satte runt halsen direkt.

Tack för idag, Tina!
Dina besök lyser alltid upp.
Pratstunder fulla av kärlek, allvar och skoj.
Vi trivs så i ditt sällskap.❤️
Tack för dig!

4 kommentarer:

  1. Så fint allting! Vilken fantastisk vän ni har, underbart! Håller tummarna för alla Tristans lökar du planterat.
    Kramar till er och även till er vän Tina från Malin

    SvaraRadera
  2. Fint med fina vänner! Och vad snällt att Tekla får busa på busfabriken. Visst är tulpaner underbara! Jag "råkade" köpa med mig två buntar hem idag när vi var i affären ;)
    Varm kram från Karin

    SvaraRadera