En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 9 mars 2016

Hej och Förlåt, hon är här!!

Hej världens bästa ni!!
Alla ni som inte gett upp hoppet om mig, som tittar in hit, läser om gamla inlägg, och ni som mailar och undrar vart jag tagit vägen, hur vi har det och om graviditet osv, av omtanke!
Ni är ju så fantastiska!!
Och tack alla ni som mailat om "bäbis-stuff"!!
Jag skäms att jag inte svarat er alla!
Min enda ursäkt är att jag haft en fruktansvärt tuff, tung och jobbig graviditet och i princip krupit under en sten och legat där, fram tills förlossning! Osocial, tråkig med hemsk foglossning och graviditets-kräkningar ända fram tills lillan kom ut!

Men mina kära...
Nu är hon här!!!
Äntligen!
Den 29 januari, alltså 15 dagar över tiden, blev jag igångsatt och till slut, om än lite turbulent, kom en "liten" stor tjej ut till oss!
4912gr tung och 53cm lång!
En maffig böna!
Men det absolut ljuvligaste vi nånsin sett.

Nu har hon funnits hos oss lite mer än en månad, vi har landat och kommit in i vardagen att ha två barn (rent fysiskt) igen!
Det är fantastiskt och underbart!

Äh, jag antar att ni vill att jag slutar tjata nu, jag förstår att ni vill se bilder på vårt lilla mirakel!
Varsågoda, bildbomb!!

Låt mig presentera...
Prinsessan Fiona!



































För övrigt vaknade prinsessan nu, så jag får avsluta här, men lovar att återkomma inom närmaste igen!

Tack för er!
Kram

13 kommentarer:

  1. Lilla underbara ljuvliga prinsessa, välkommen till världen!❤️
    Mitt hjärta sväller över av hänförelse över er lilla familj som börjar hitta ut på livets stig igen.
    Storebror Tristan är säkert stolt som en tupp och finns med i era hjärtan, andetag, i varenda rörelse och gest hos sina syrror.
    Jag önskar er allt gott, njut av badydoft och familjedynamik.
    Det har ni sannerligen förtjänat!
    Största kramen till er alla ��

    SvaraRadera
  2. Tack för uppdateringen och stort grattis! Ja, man har väntat och undrat hur det gått. Konstigt att man kan bli så engagerade i någon man inte känner. Härligt att hon är här, hoppas att ni har det underbart!

    SvaraRadera
  3. Fast jag kunde inte se bilderna. Vet inte om det bara är jag.

    SvaraRadera
  4. Världens största grattis till er!! :D
    Hon är ju helt underbar, så ljuvlig - och vilket namn sen! :D

    Så kul att du är tillbaka, tittar in då och då och hoppas att du ska ha uppdaterat :)

    Önskar den lilla all lycka! :) Och er andra med förstås!

    Återigen, stort grattis! <3

    SvaraRadera
  5. Äntligen! Undrat vad som hänt!
    Må så gott

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till hela familjen! Så härligt att höra att ni mår bra. Säger dom Ida. Otroligt hur engagerad jag blir i dig och din familj som jag endast känner via bloggen. Men det värmer mitt hjärta enormt att ni mår bra. Kramar

    SvaraRadera
  7. Åh vad fint att titta in här och äntligen se en uppdatering! Och en så fantastisk uppdatering sedan!
    Grattis till hela familjen <3

    PS jag kunde inte heller se bilderna (blir bara "error") men jag föreställer mig :)

    SvaraRadera
  8. Grattis till er allihop! Jag är så glad för er skull.
    Jag kunde inte heller se bilderna men de är säkert underbara.

    Grattis än en gång!

    SvaraRadera
  9. Grattis till er alla! Så glad för er skull <3
    Bamsekram från Gerd Fd grannen

    SvaraRadera
  10. Åh härligt att höra att allt är bra. Stort grattis till er alla för ert mästerverk😍

    SvaraRadera
  11. Stort grattis. Jag hoppas ni har det bra med massor av bebismys.

    SvaraRadera
  12. Grattis till er fina lillasyster �� . Många kramar ulrika

    SvaraRadera
  13. Grattis till er fina lillasyster 💗 Kramar ulrika

    SvaraRadera