En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 12 januari 2014

Omtumlande

Mycket känslor denna veckan.
Uppåner.
Neråupp.
Hitådit.
Ditåhit.

Har precis letat bland hans saker i hans minnes-träkista.


Till Tekla.
Lite utklädningskläder.
Hon älskar sånt nu.
Mina händer och ben skakade, så att jag knappt kunde hålla i nåt.
Så längesen jag hade dom sakerna i min hand.
Gör så fruktansvärt ont.
Andas Sophie.
Samla kraft.
Du behöver det för nästa stund, som kommer idag...

En mycket glad "Store Chris" (Rorri racerbils mekaniker) lockade i alla fall ett stort leende hos oss.



6 kommentarer:

  1. Sötaste Store Chris i hela världen! :) Vilket leende det gav på läpparna, såå go! Sigge tittade oxå o pratade om Rorri direkt :) Stor kram från Hatten <3

    SvaraRadera
  2. Många fina, smärtsamma minnen i er vackra kista. Fint att se Tekla i storebrors dräkt, allt klär en skönhet -på mer än ett sätt i det här fallet <3

    SvaraRadera
  3. Har läst din blogg idag efter att sett artikeln....kommer ihåg när jag hörde det på nyheterna den dagen och led redan den dagen med er...ännu mer lider jag nu när jag läst bloggen....stor varm kram av medkänsla till er...

    SvaraRadera
  4. Gorgeous !!! :) Hon är så fin er prinsessa <3

    Kram till er Sophie <3

    / Jenny Puronranta

    SvaraRadera