En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

lördag 18 januari 2014

"Mamma, ligg i mitt knä"




Snacka om att man smälter!!
Plötsligt lyfter den lilla vackra godingen på snutten och säger:
- Kom mamma, ligg i mitt knä!

Så där fick jag ligga och få kill i håret, medans vi tittade på Backyardigans.
Efter en stund joinade även tussen oss.
Mys som kom i precis rätt stund.

Hade såklart tänkt skriva om vårt disney on ice äventyr igår, men jag är så sjukt trött, huvudet dunkar, öronen piper och värker.
Ja, jag hör er skratta:-)
Jag är 36, men låter som 76!
Just nu känner jag mig så också!

Återkommer imorgon om äventyret på Malmö Arena igår.

Nu ropar min gosiga säng.

Natti

3 kommentarer:

  1. Åh, så gulligt av Tekla och sen kom tussen o gjorde er sällskap. Fina ni. Jag skrattar inte.. Hoppas du ligger ner bäddad nu Sophie. Tänker på er. Kramar från Malin

    SvaraRadera
  2. Ni är fina båda två! Maria/Finland

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har läst din blogg. Tittar in då och då. Du får mig att gråta av lycka för det jag har och för det ni har mist. Jag kan inte för allt i världen föreställa mig smärtan du känner. Sorgen du känner kan ingen förstå. Jag känner inte dig och du känner inte mig men vi har en sak gemensamt. Vi är mammor. Mammor har hjärtan dun, fluffiga, mjuka och trygga. Det jag vill säga är att Tristan och Tekla har en fantastisk mamma <3

    SvaraRadera