En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 26 mars 2014

Stoltaste Storasyrran

Åh, jag har världens bästa lillasyster.
Men det vet ni, det har jag ju berättat innan.
Det finns ingen som henne.
Finns inte nog med adjektiv i ordlistan för att beskriva hur fantastisk hon är.
Jag älskar henne från djupet av mitt hjärta.
Jag är alltid en stolt storasyster till henne.
Men idag är jag extra stolt.
Inte nog med att det är hennes födelsedag idag, hon har dessutom varit på intervju på jobbet och kammat hem en chefs-tjänst.
Hon är som gjord för det.
Så jäkla grym är du Malin!!


Grattis på din födelsedag, min fina lillasyster, och grattis till den nya tjänsten!
Tack för ett mysigt kalajs med sjukt god mat, as always!

Natti natti friends❤️

2 kommentarer:

  1. Underbara Malin <3 Grattis till nya jobbet!

    SvaraRadera
  2. Vilken otrolig lycka att få ha en sån fantastisk syster som står dig så nära! Vilken trygghet det måste inge. Massor av kramar / Lina

    SvaraRadera