En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 23 mars 2014

Blogg-Problem

Ja, här har varit ganska tyst i bloggen länge...
Dels för att det varit problem med min blogg-app. (Jag använder ju som sagt aldrig datorn, utan bloggar från iphonen).
Men något strular, så vissa inlägg fungerar inte att lägga upp.
Jag har ingen aning varför.

Dels är jag också väldigt inne i och engagerad i alldeles för privata saker, som inte delas i bloggen.
Både när det gäller mig själv och andra.
Och då blir jag ganska tyst här.
Jag är ju lite så som människa.
Allt eller inget!
Och är det så att det som surrar runt i kupan är för privat, så blir det inget i bloggen.
Jag är inte bra på att vara sådär ytlig och tom.
Jag skriver inte för skrivandets skull.

I alla fall, det kommer upp lite blogg-inlägg som inte fungerat att lägga upp innan.
Så va beredda på blogg-bomb!
(Om tekniken är med mig idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar