En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

tisdag 25 mars 2014

Krokodiltårar, Grodöron och Dinosaurieblod...

Läskigt eller hur?
Det har vi ätit till kvällsmat idag, tillsammans med dessa godingar.

















Smaskens till sista droppen, tyckte både Svante och Maja = rensade tallrikar! (Nu vet du vad du ska bjuda på Papabear) ;-)
Det gick såklart ner i övriga magar också!

TACK för att du rensade mitt kök och diskade mitt diskberg, Anna❤️

Tekla och jag fick låna Maja en stund, medan Svante simmade idag! Så mysigt.











Men nu är jag helt slut.

(Idag = doktor, bank, biblan, lunch, bära kattsand, hämta Tekla, gosa/leka med underbaringar, tillagning av krokodiltårar, grodöron och dinosaurieblod, undanröjning, teleprat,Tekla-fix-inför-nattning ooooooch krasch i soffan)
Härlig dag, meeeeen...
Imorgon blir en "Inte-dag" dvs återhämtningsdag, ända fram tills dagis-hämtning i alla fall.
Måste hinna ikapp huvudet lite och sluta skaka i kroppen;-)

Tack för idag, älskade vänner! Ni förgyller vår vardag❤️

Natti natt

2 kommentarer:

  1. Underbara vänner du har!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt sällskap och den menyn hade platsat på vilken restaurang som helst! Vilka föräldrar hade inte betalt för den maten, som ungarna slukar?
    Hoppas du får en fin, lugn dag i dag vännen min <3

    SvaraRadera