En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 24 mars 2014

Apropå Änglar...

Fick idag tips och bilder av min fina vän Linda, på ljuvliga glas-änglar.
Det är en bekant till henne,
Birgitta Gustavsson, som gör dessa otroligt vackra änglar.

Änglar är vackra, men jag är ganska "trött" på dessa traditionella änglarna i vitt porslin med sorgsna ansikten och stora fjädervingar.
Men jag är så svag för hängande änglar i glas utan uttalade ansikten.
Eller änglar i tyg i sprakande färger, som är glada och inger hopp.

Här är några av änglarna Birgitta gjort.
Vackra, vackra, vackra!!!











Visst är dom tjusiga?
Hm...första och andra är nog mina favoriter.
Fast den i mitten på sista bilden är också sååå fin.
Åh, I love them all;-)

Ta en titt på Birgittas hemsida, om ni gillar dom eller är mer nyfikna!
http://Www.gittasglas.se











Godnattkram från mig till er❤️

1 kommentar:

  1. Åh, gillar också änglar! Jag gillar de glada bäst, även om de sorgsna också är fina.
    De på nästsista bilden, som är lite korta och runda, gillar jag bäst :)
    Kram
    G

    SvaraRadera