En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 28 mars 2014

Ljus, ljus, ljus!!

Ibland kan jag ligga helt stilla på soffan och bara stirra på alla mina tända ljus hur länge som helst...
Ljus, helst doftljus - det bästa jag vet!
Det är något av få saker som kan få mig att känna lugn och harmoni.


Visst är det underbart med ljus?

5 kommentarer:

  1. Jag älskar ju också ljus...kan aldrig få för många och Nicke får gå och svettas :-)
    Det är alltid det jag ser fram emot mest när vi går mot mörkare tider på hösten, alla ljus som jag får plocka fram.

    SvaraRadera
  2. Hej Sophie.. Karoline ( Kusin till Tekla) undrar om det är några speciella dofter du tycker om? // Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Linda.
    Fina Caroline, gillar hon också doftljus? Hur har hon det?
    Åh, jag har många favoriter, de flesta doftljusen från ikea är härliga, men allra bäst är nog yankee candles "beach flowers", den är ljuvlig!!
    Krama Caroline från oss!
    Kram Sophie

    SvaraRadera
  4. Hej Sophie.. Hon har det bara bra, Lite förkyld just nu bara.. Ja hon gillar doftljus.. :-) Hon skickar många Kramar tillbaka till er alla.. Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Hur är allt? Du har ju inte varit inne på ett par dagar nu? Hoppas du och din familj kan njuta av det fina vår vädret. Kärlek från mig ♥

    SvaraRadera