En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 31 maj 2013

Fortsätter att tanka kärlek!

Jag började med en ny medicin för cirka en månad sen.
Biverkningar har varit tuffa och är fortfarande mer eller mindre, från dag till dag.
Vissa dagar orkar jag knappt flytta mig från soffan, svara i telefon, på sms eller öppna munnen för att prata. Jag vill bara sova mig igenom dagarna. Nätterna plågas av mardrömmar, som förföljer mig långt in på dagen.
Men vissa dagar har jag lite mer ork, lite mer styrka och lite mer lust.
De dagarna vårdar vi och tar till vara på.
Då vill vi umgås.
Tanka kärlek från familj och vänner.

Ikväll var speciellt.
Jag kände att jag ville vara med Tristans "killingar" (bästa kompisarna som är tvillingar)!
Det har gjort för ont i mig att träffa dom innan.
Men idag behövde jag det.
Vi behövde det.
Det är våra bästa vänner och deras fina killingar.
Vi åkte till järavallen och grillade.
En jättehärlig kväll, full av kärlek och värme.
"Killingarna" har tagit väl hand om Tekla, dom har skrattat och busat!
Äh, jag bjussar på en bildbomb!





























Jaaa, vi vet...hon är knasig vår dotter! Hon hittade Tristans pepparkakshatt, för några dagar sen, när vi sorterade och packade, och sen dess har den suttit på hennes huvud! Hon älskaaaaar den!

Tack för ikväll finaste vänner!
Vi älskar er❤

Dags för sängen nu, imorgonbitti hämtar vi nyckeln till radhuset!
Äääääntligen...

13 kommentarer:

  1. Vi älskar er❤
    Vi mös och hade en sådan fin kväll tillsammans. Tack underbara ni!

    SvaraRadera
  2. Söta Tekla :) plötsligt så stor också!
    Skönt att ni får ert nya hem imorgon. Tänker på er dagligen... kram

    SvaraRadera
  3. Så herlige bilder :D
    Lykke til med radhuset !
    Kram Bente

    SvaraRadera
  4. Underbara underbara underbara bilder, det är med värme i hjärtat som jag stänger dem blå för natten!
    Tack för att vi får ta del av er <3
    Kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  5. Härligt, det värmer mitt hjärta att ni har haft en så fin kväll tillsammans. Vet att det är mycket kärlek er i mellan<3

    Vi ser fram emot att bära lådorna nästa helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Samla på dom goda dagarna... dom hjälper när du tappar fart! <3
    Stor kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder på Tekla och killingarna! Skogen är mysigt att vara i och speciellt med fina vänner som sällskap.
    Lycka till med ert nya boende! Tänker på er.
    Många varma kramar Elin A

    SvaraRadera
  8. Så underbara kort med mycket lek å kärlek..Vad bra att ni finns för varandra..Önskar er allt gott å all lycka till nya boendet..varmaste kramen / christel

    SvaraRadera
  9. Det värmer att se att ni haft en fin kväll. Mer kärlek till er!

    SvaraRadera
  10. Mysigt. Söta tekla och söta killingarna.
    Ta en dag i taget och glöm inte att du är en enorm kämpe!
    Många kramar

    SvaraRadera
  11. Åå, så fina ni är! Jag blir alldeles varm i hjärtat!
    Tack för att jag får följa dig, Sophie!
    Du finns i mina tankar varje dag.
    Kramar! <3

    SvaraRadera