En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

lördag 8 juni 2013

Ordet Tack

Ibland känns ordet tack så fattigt, använt och slitet!
Men det är allt jag har.
Allt jag har att ge tillbaka just nu.
Min tacksamhet.
Mitt hjärta svämmer över av tacksamhet, för vår fina fina familj och våra fantastiska vänner.
Vi är nu på plats i vårt nya hem, efter ännu en flytt.
(Den sista på måååånga år, vi lovar)
Än en gång har våra underbara människor burit oss och våra grejer.
Packat ner och packat upp.
Möblerat, möblerat om och möblerat igen...
(Tack för visat tålamod med halvt hysterisk Sophie)
Vi har flyttat från hus, till mindre lägenhet, till mindre radhus!
Allt får inte plats...
Men alla har gjort sitt bästa tänk, för att våra viktigaste ting ska få plats.

Överväldigad över er villkorslösa kärlek till oss.
Hur ni bär oss och stöttar oss.
Alltid!

Vi älskar er.
Vi älskar er.
Vi älskar er.

TACK!

För di nyfikna, följande bilder, på det ofärdiga nya hemmet;-)
I de rum, där inte står några kartonger!





















6 kommentarer:

  1. Åh vad fint. Och vilka undebara vänner, familj ni har.
    All lycka i det nya hemmet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint ❤❤❤
    Kramar till Er

    SvaraRadera
  3. Ni får flytta hur många gånger ni vill, vi kommer varje gång! Och det trots att vi möblerade om vardagsrummet 14 gånger...eller nåt;-) Det viktigaste är att ni nu är på plats i ett hem där ni kan trivas och känna er trygga. Vi älskar er också och finns alltid för er. Love You

    SvaraRadera
  4. Verkligen fint ni fått det, det är så härligt att läsa om vilket nätverk av familj och vänner ni har. Skönt också att det är färdigflyttat nu och att ni kanske får tid att komma till ro lite.

    Så vacker kistan är och så fin den blev i närheten av den underbara "köksbänken/soffan" (eller vad kallar man det?)!

    Stor kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Så fint och så varm jag blir av dina ord!
    Många tankar från mig!

    SvaraRadera
  6. Underbart med sådant nätverk av familj o vänner <3
    Hoppas ni kan finna lite "ro" i nya hemmet, supermysigt område o lägenheterna är lika mysiga dem!
    Kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera