En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

torsdag 30 maj 2013

Kvällspromenad med massa tjäääärlek!

Tekla har fått en ny vagn, så nu ska det gås promenader stup i ett.
Inget skadligt förstås, frisk luft och motion behövs ju alltid.
Hon har tjataaaat i månader om en likadan vagn som kusinen.
Jag ville egentligen ha en annan, men jag fick ge mig.
Två mot en.
I lost!








Hon bor i sin nya älskade vagn!

På kvällspromenaden idag stötte vi på goda vänner, och slog följe!
Egentligen skulle Svante och Anna vara på cirkusen som är i byn. Men Svante gillade inte det, det var lite läskigt med den höga musiken, så han tog sina popcorn och lämnade stället.
Han och Tekla hade picknic i gräset istället!





Och jag fick massa Maja-bäbis mys! Så goooo, att man inte får nog av henne❤











Hon snackade och skrattade!
Finns det nåt godare?
Oh, och just det hon kräktes en massa också! Men det var det värt!
En härligt blöt bäbis-kräk tröja i tvätten...
Brings back memorys!

Kärleks-tanken påfylld!
Tack finingar❤

9 kommentarer:

  1. Bestämd madame, ska börjas i tid :)
    Vilka underbara bilder, o underbar läsning innan jag ska stänga de blå för natten <3
    Kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, vilken fin kväll ni fick!

    Tänk att bebisar ALLTID kommer undan med att kräka, man torkar och säger "ååååhhhh".....Sen stinker man och går ändå runt med ett leende på läpparna! Härligt med tjäääärlek hjärtat!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka fina bilder! Jag blir alldeles varm i hjärtat och vilken cool vagn. Nu kan du hänga med på powerwalks ju.
    Kärlek ska du ha Sophie, med kräk och allt;) och hon är kärlek hela hon, den lilla Majan.
    Går inte en dag utan att jag önskar er just kärlek och ljus.
    Stor KRAM till dig♥
    //Emma

    SvaraRadera
  4. Vad fina härliga goa bilder på er!!Förstår att Tekla tösen är glad för sin vagn..Ser riktigt mysigt ut för henne...Kram till er/ <3 christel

    SvaraRadera
  5. ❤ Härligt ser mysigt ut /kram mamma

    SvaraRadera
  6. Ni är värda all kärlek... men kräket kommer liksom på köpet ;) Tror att det var tack vare detta som Maja sen somnade utan magknip! Även Svante somnade nöjd, trots det mindre trauma som cirkusen orsakade. Så ett litet förlåt för tröjan, men mest tack!!! Det blev en mysig stund i kvällssolen :) Kramar till er ♥♥♥ / A

    SvaraRadera
  7. Vad lycklig jag blev över detta inlägg! Fint med kärlek och bebiskräk! Kramar från en M i Stockholm som slaviskt följer din blogg

    SvaraRadera
  8. Vi har likadan vagn, var inte heller vad vi egentligen sökte men vi har varit sååå nöjda! Bara att fälla ihop o bära ombord på bussen även om bussplatserna är upptagna av "riktiga" vagnar :) Super om man är på restaurang, bara att ställa...

    Enda nackdelen är att köra på lite guppigt underlag, ingen terrängvagn men allt det bra med den överglänser ALLT!
    Nöjd sötfia :)

    Fin du är, så skönt att se dig <3

    SvaraRadera
  9. Superfin donna i fin vagn����
    Kramar och kärlek till Er

    SvaraRadera