En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

lördag 30 mars 2013

Överväldigad!!!

Vi är verkligen välsignade med den finaste familjen och de underbaraste vännerna.
Jag blir så överväldigad av er kärlek, omsorg, omtanke och er hjälp.
Rörd till tårar över er stöttning.
Ni packar, ni bär, ni flyttar, ni packar upp, ni lagar mat, ni tröstar, ni lyssnar, ni känner med oss, ni fixar&donar, ni städar, ni passar Tekla, ni skjutsar och ni FINNS!!
Var och en på sitt sätt.

Våra tack känns så fjuttiga och otillräckliga.
Men det är ju den enda vi kan göra och säga nu:
- TACK! Vi uppskattar er och älskar er!

Nu är allt flyttat och huset är topp-städat...

Intensiv dag, men omringad av kärlek.

Tog farväl av huset.
Minnena tar jag med mig.
Men ont gör det!



9 kommentarer:

  1. Skönt att ni har så mycket kärlek och värme i ert nätverk❤
    Kramar till er❤

    SvaraRadera
  2. ❤❤❤

    Älskade fina storasyster!!!

    Finns här föralltid

    SvaraRadera
  3. "Tacket" är känslan man får när vi har fått hjälpa er med något, när vi har burit en låda så ni fick bära en mindre, när vi har packat upp flyttlådor så ni känner er mer hemma, när vi har städat så ni slapp torka ännu ett golv, när jag har fått ge dig en kram och torka bort en tår och framför allt när jag ser dig le och skratta åt något vi pratar om. Det mitt hjärta är "tacket" som betyder oerhört mycket för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken otroligt fin vän du verkar vara!
      Kram till dig❤

      Radera
    2. Åh så otroligt fint skrivet, så så fint.
      Önskar att ni nu ska få lite ro.
      Kramar Maja

      Radera
  4. <3 <3 <3
    // Hatten

    SvaraRadera
  5. Det är i livets värsta kriser man finner de bästa vännerna <3 hoppas innerligt att ni ska trivas i ert nya boende så att själ och hjärta kan få ro att läka! Kram M

    SvaraRadera
  6. Älskar er för alltid /mamma och pappa

    SvaraRadera
  7. Känns så skönt att läsa att ni har så många runt omkring er som finns där för er i vått och torrt. Kram till alla era vänner och familj som stöttar er och stor styrkekram till er! Anna

    SvaraRadera