En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 6 januari 2014

Mycket på gång...

Just nu händer det mycket här hos oss.
Inte färdig att dela med mig av vad det är än.
Men snart nog...

Blir förändringar i bloggen också. Efter samtal med något av en expert på det här med att skriva, har jag kommit fram till att börja ha lite annonsering i bloggen.
Största anledningarna;
Reklam finns överallt ändå och man blir verkligen inte fet på sjukpenning. Det blir man nog inte på reklam i bloggen heller, men ni vet.
Många bäckar små...

1 kommentar:

  1. Att ständigt läsa om och tänka på dig gör ont att inte kunna hjälpa och hemskt att inte lämna avtryck, snokar inte för att "gotta mig" utan för att du berör mig nåt fruktansvärt och tristan finns i våra liv med även fast vi aldrig setts... Stor kram Carro

    SvaraRadera