En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 8 januari 2014

Förlåååt!

Alltså det här med annonsering på bloggen var inte helt lätt att klura ut!
Jag vill absolut inte, att någon som helst reklam på min sida som har med sex eller "meet russian hot girls" ska finnas.

Detta kom ju upp flera gånger ikväll och Henrik har jobbat, så svetten lacka, för att lösa detta.

Förändringar kan ta upp till 24 h, för att gå igenom.

Ha överseende, eller rättare sagt "förbiseende" av dessa.

Dom ska bort!
Inget jag står för eller vill bli förknippad med.
Det är inte det denna bloggen handlar om.

Och nu säger jag Godnatt❤️

1 kommentar:

  1. Du behöver ju inte be om ursäkt, hur kunde ni veta? Jag lovar att inte klicka hem en rysk fru - ok? Nicke har nog av mig ;-)

    Men kanske när jag får stopp i avloppet nästa gång kan jag klicka på länken här under. Kram mitt hjärta!

    SvaraRadera