En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 27 maj 2012

Grille och Mello

Vi hade en härlig kväll igår!
Fina vänner kom hit.
Vi grillade gott.
Vi drack gott.
Vi skrattade.
Vi pratade strunt.
Vi pratade allvar.
Vi filosoferade.
Vi skojade.
Vi åt glass och jordgubbar.
Jag och Anna drack piggelin-drink. Mums!
Ongarna lekte, lekte och lekte.
Tristan lärde Viggo att rimma på Anna - AnnaPanna, det tyckte Viggo va vansinnigt roligt.
Nova blev förtjust i Anna.
Tristan blev(är) förtjust i Emma.
Jag är förtjust i alla.
Vi satt ute ända tills halv elva i underbara sommarkvällen.
Loreen och eurovision i bakgrunden.
Loreen vann - härligt!
Jag somnade så gott!
Livet är gott.
Så många fina i mitt liv.





























Kram Sophie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar