En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 13 juni 2014

Jag struntar inte i er...

Alla mina underbara människor...
Jag vill bara att ni ska veta att jag inte struntar i er, när ni messar, ringer eller mailar.
Jag är bara så himla stressad inuti just nu.
Och stressen hänger mycket ihop med telefonen.
Därför är min nya utmaning/hemläxa att stänga av telefon kvällstid och en hel dag i veckan.
Men jag läser allt och svarar, när stressen är mer hanterbar igen och inte sliter sönder mig!!

Puss å Kram älskade vänner!



1 kommentar:

  1. Bra hemläxa! Fortsätt kämpa och försök lyssna på kroppens signaler. All styrka och värme till er! Chrisse

    SvaraRadera