En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 12 mars 2014

First Kiss by Tatia Pilieva

Igår när jag öppnade min facebook, snubblade jag rakt in i detta youtube-klippet!
Det är en liten film som Tatia Pilieva gjort, där hon bad 20 främlingar att kyssa varandra för första gången, framför en kamera.

Så magiskt vackert!
Jag ler från början till slut.
Romantiskt och bubblande!

Totally made my day!

Det här måste ni se!

Se den här på YOUTUBE!

3 kommentarer:

  1. Jag fick också syn på det igår. Blev alldeles varm och fnissig. Mer sånt ljuvligt åt folket! :-)
    Pia

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint, tack för länken!

    Det finns en låt som jag lyssnar på repeat och jag tänker på dig och Tristan ibland när jag hör den, även om orden inte helt stämmer in kanske så känns undertonen i refrängen så fin.....My hands need your hands...they dont wanna understand....they miss holding my baby <3 <3 <3....http://www.youtube.com/watch?v=ryWKzzQfRUg

    Kramar från Malin

    SvaraRadera
  3. Såg den nyss och blev så där pirrrigt kär i hela kroppen filmen var så ljuvlig varm kram från Anki

    SvaraRadera