En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 26 juli 2013

Williams underbara uppträde!

William har en ny favoritlåt. Denna blev även Teklas nya favoritlåt och vi tvingades lyssna ett hundratal gånger på den igår.
Men jag förstår dom, det är en bra låt och jätteduktig tjej.
Zara Larsson "Uncover"!
William och Tekla dansade och sjöng hela kvällen, till slut lyckades Henrik fånga en filmsnutt av Williams underbara uppträde.
Jag blev så berörd.
Hjärtat blev varmt, men gjorde också ont.
Tänkte på vår älskade onge, som uppträde varje dag.
Men det kändes fint.
William är en av Tristans "killingar"!
Han får föra popstjärne-drömmen vidare nu❤
Visst är han duktig?

YouTube Video

Youtube om och om igen på min telefon.





William har även frisör-talanger och jag fick håret fixat. Supernöjd, kostade bara en femma också!





En kväll med god mat, kramar, skratt och gråt med våra bästisar.
We love you guys❤



2 kommentarer:

  1. Blir varm i hjärtat och glad i själen när jag ser och läser detta. Era finaste hjärtevänner som finns för er dygnet runt och jag vet hur svår smärtan är med alla gemensamma barnminne och den relation Tristam haft med "killingarna". Ni behöver varandra och Sophie, du och Henrik berikar dessa killars liv precis som dom har gjort och alltid kommer göra för er. Kärlek.

    SvaraRadera
  2. Emilia: du verkar vara en väldigt bra vän som har de rätta orden!
    Sophie: du berör och trots att vi inte känner varandra tänker jag ofta på er och är inne på din blogg varje dag och hoppas ni lär er leva trots den brutala verklighet ni lever i!

    SvaraRadera