En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 1 juli 2013

Lite stolt...

Lite stolt blir man när aftonbladet drar igång "sommarbilden" idag, och första "dagens bästa bild" är min.
Brukar aldrig skicka in bilder till sånt, men bara fick för mig det idag.

http://www.aftonbladet.se/tipsa/sommar2013/article17055820.ab


Denna bild på två trötta tjejer.
Leia och Tekla❤❤

6 kommentarer:

  1. Carina Kronqvist1 juli 2013 kl. 18:40

    Jag såg den på Aftonbladet. Underbar :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, härligt!
    Grattis till utmärkelsen!
    Kraaaam
    /Marie

    SvaraRadera
  3. Så gullig bild <3 önskar dig en så fin sommar som det är möjligt <3 kram JEN

    SvaraRadera
  4. Såg den i aftonbladet.. Härlig bild..

    //
    Linda

    SvaraRadera