En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

torsdag 13 juni 2013

Regn ute, Regn inne...

Trött.
Så trött.
I kroppen.
I huvudet.
I öronen.
I själen.
I hjärtat.
Så trött.
Trött på kaoset i mig.

Himlen är grå och regnet öser ner idag.
Skönt, tycker jag.
Då kan jag ta en paus, med lite lugnare samvete.
Paus från allt.
Rulla ner persiennerna igen.
Krypa ner under täcket.
Stänga ute världen.
Och vila.
Jag är så trött.
Paus, nu trycker jag på paus-knappen!




2 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i!
    Tillåt dina svängningar!
    Största kramen Åsa 

    SvaraRadera
  2. Jag önskar jag hade "spola tillbaka knappen" då hade jag tryckt på den för länge sedan. Pausa du hjärtat, du behöver vila.

    SvaraRadera