En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 10 juni 2013

Hatar...

Hatar detta helvetes jävla piss skit-liv!!!!
Hatar måndagar.
Hatar den 24 september.
Hatar fukkin tåg.
Hatar.
Hatar.
Hatar.

Så jävla less på att orka, på att överleva, på att kämpa, på att låtsas.

Så jävla less på att fortsätta att ta andetag efter andetag, utan mitt älskade barn.

Så less på att se alla andra med sina barn, små lyckliga familjer.
Min blir aldrig hel igen.
Ja, jag är arg och less!!!

Så länge sedan jag hörde dig prata, skratta eller gråta.
Så länge sedan jag höll dig i min famn.

Fy fan vilket jävla helvetes liv.
Det är som om någon slår en knytnäve i min mage, var femte minut!

Få uppleva den största och starkaste kärleken någonsin.
För att sedan få det bortslitet ifrån mig.

Kvar är ett stort svart blödande sår...

Fy fan, jag är så jävla trött på detta jävla skitliv!



15 kommentarer:

  1. Det är fruktansvärt brutalt att du mår som du gör, att du har så fysiskt ont av din sorg och det är för jävligt att livet gjorde så här. Jag tycker inte du låtsas Sophie, jag tycker du är modig som vågar fortsätta leva, som kämpar för Tekla, Henrik, familj och vänner. Det är kärleksfullt av dig att orka ytterligare en minut till, för att finnas kvar hos din familj. Men du får också tycka att det är skit, att det är ett helvete. Tillåt dig att hata, men tillåt dig även att ha fina stunder. Finns vi din sida, livet ut. Love You

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde krama dig o göra allt bra igen, önskar så innerligt att det gick att förändra!!
    Orden känns futtiga o små, vill inte förminska dina känslor för dem har du med all rätt att känna!!
    Vill bara lätta o hjälpa, vill att du ska veta att jag tänker på dig o känner med dig <3
    Ett andetag i taget fina du, ett i taget!
    Kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  3. Jösses va du får hata!!
    ngen ska behövs genomgå det du gör!!
    Får magont av dina ord, vill så gärna hjälpa dig. Du fina människa som kämpar så!
    Skickar all styrka jag kan. Varje dag är du i mina tankar..
    Kram Marie från Sunne

    SvaraRadera
  4. Lider något fruktansvärt med dig, tänker på dig/er. Hatar också tågen efter detta. Önskar det fanns tröstande ord..gråter och tänker på lille Tristan. Kram Caroline W

    SvaraRadera
  5. Tack för dina ord Sophie, just va jag känner men får inte ner det på via ord. Det här att låtsas det är kämpigt varje dag. Du får styrka, du även ger. Kram Jessica

    SvaraRadera
  6. Vilken fysisk plåga det måste vara inom dig. Jag får svårt att andas när jag försöker sätta mig in i din smärta :,-( jag har gråtit många tårar för er, fast du inte känner mig. Ni kommer att kramas igen <3 jag är så bottenlöst ledsen att ni inte får göra det nu genast :-( många varma kramar och tankar i natten.

    SvaraRadera
  7. Åhh! Ingen borde behöva känna som du gör! Kan bara tänka mig hur fruktansvärt det måste vara att vakna varje dag utan sitt älskade barn. Inte för att det går att jämföra men min mormor&morfar förlorade sin son i cancer när han var runt 50. Det tog dem väldigt hårt, även min mamma som förlorade sin lillebror. Förstår att du längtar, önskar, hatar och har fruktansvärt ont! Ändå är du/ni starka som orkar vakna för ert andra älskade barn, :) Försöker skicka en styrkekram // Karin

    SvaraRadera
  8. ag vill göra något för dig, dig som jag inte ens känner men lider så med. Livet är så fruktansvärt orättvist! Finns det en Gud? Om ja, varför tar han oskyldiga barn? Varför låter han familjer splittras i bitar? Jag är så ledsen för din skull, för er skull. Ni ska njuta av livet, av att vara en hel familj. Inte leva i mörker. Jag vill göra något för dig....

    SvaraRadera
  9. Smärtsamt, brutalt och ärligt! Det gör så ont att läsa och försöka ta in hur ont du har, varje sekund. Ditt livs kärlek fattas dig, rycktes från dig så hänsynslöst, klart du aldrig kan bli hel igen.. Jag lider så med dig tillsammans med alla andra som följer dina ord här.

    Stor varm kram
    Mia

    SvaraRadera
  10. Finaste Sophie!
    Dina tankar går rakt in! Tänk om alla vi som läser/ följer dig kunde ta lite lite av din sorg och smärta om än bara för en stund........men det går ju inte...
    Mina varmaste tankar går tlll dig, varje dag!
    Kraaaaamar /Marie

    SvaraRadera
  11. Carina Kronqvist11 juni 2013 kl. 20:17

    Kram !!

    SvaraRadera
  12. <3 Tusen miljoner kramar <3
    Puss Krellan

    SvaraRadera
  13. Tar dig Shopie i min famn å kramar kramar kramar...Gör så ont att du/ ni ska behöva ha det så här...varmaste kramen /christel

    SvaraRadera
  14. Jag hatar också den 24 september,
    sekunder som kom att bli en så tung evighet.
    Du finns i mina tankar.
    Varje dag.

    SvaraRadera