En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

torsdag 16 maj 2013

Min Anna

Jag har en vän, som jag känt sen barnsben.
Ett hjärta av guld har hon.
Hon är en av mina närmaste och finaste vänner.
Ni vet, en sån där vän som alltid står vid ens sida.
Som alltid finns där.
Som alltid kommer när man ropar.
Jag litar på henne.
Hur många kan man verkligen säga det om egentligen, om ni tänker efter?
Men Anna, henne kan jag säga precis vadsomhelst till, det stannar hos henne.
Det är en fin egenskap.
Hon har många fina egenskaper.
Min fina vän, med ett hjärta av guld.

Anna, jag älskar dig och uppskattar dig.
Jag är lyckligt lottad som har dig som vän.

(vill bara att du verkligen ska veta det på riktigt, nu när jag inte har så mycket energi att vårda relationer med)




9 kommentarer:

  1. En sån vän är värd sin vikt i guld.
    Jag skulle tro att Du är en likadan vän för henne❤
    Kram till Er❤

    SvaraRadera
  2. En speciell vän är guld värt. En sådan vän stannar för alltid, även när det är mörkt, sorgligt, tungt och jobbigt. En fin vän stannar vid din sida oavsett hur mycket energi du för tillfället har att ge tillbaka hjärtat. Det är inte svårt att tycka om Anna<3

    SvaraRadera
  3. ❤❤❤

    / Lillasyster

    SvaraRadera
  4. Älskar dig / Lillebror

    SvaraRadera
  5. Så fint att ni har varandra...Sån vänskap är mer än guld värd..Kramar till dig å din fina vän :)

    SvaraRadera
  6. ❤❤❤ Älskar dej /Mamma

    SvaraRadera
  7. Det är jag som är lyckligt lottad med dig som vän. Jag uppskattar varenda minut med dig även om det kan gå många många minuter ibland mellan våra stunder. Men så är det med vänner och relationen dem emellan. Att även om man är ifrån varandra och tiden tycks gå så vet man att man finns för varandra när det gäller. Tack för att jag får finnas här för dig, i stunder om skratt, sorg, glädje,allt där emellan, och bara vara...precis som man är...just i stunden, här och nu. Det är det fina med vänskap, och äkta sådan som man känner trygghet och värme i. Dina fina ord värmer mitt hjärta och du min hjärtevän.. jag älskar dig oxå
    <3
    /Anna

    SvaraRadera