En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

tisdag 8 januari 2013

Flytta?

Ja, innan snacket och spekulationerna drar igång riktigt ordentligt, så ska jag berätta!
Ja, det är huset vi hyr som nu ligger ute till försäljning.
Så ja, vi ska flytta.
Detta var inte det vi ville just nu.
Vi är inte alls redo för det just nu.
Vi orkar inte med en flytt just nu.
Det tillför en massa problem, stress och press, som vi inte lyckats lösa än.
Och fler detaljer kring det är inte för allmänheten.
Vi ska såklart stanna i byn ändå - det enda positiva, som kom ur denna skiten.
Jag lämnar aldrig Billeberga, nu när mitt älskade barn ligger här...

11 kommentarer:

  1. Jag hjälper till när det är dags :*** //Olivera

    SvaraRadera
  2. Ni hade verkligen inte behövt mer på era axlar just nu, jag förstår vilken situation ni har hamnat i. Det är tufft med en flytt utan att vara i den livskris ni befinner er i. Vi hjälper er med allt som kan tänkas behövas hjälp med, packa, bära lådor, fixa flyttmat, städa huset, fixa trädgården, komma med bil och släp - allt det "enkla" är vi där och hjälper er med. Det själsliga önskar jag att jag kunde hjälpa er mer med, hoppas ni får fin hjälp att även se hur ni ska ta er igenom detta med er minimala energi.
    Vi finns för er!

    SvaraRadera
  3. Åh så fruktansvärt jobbigt för er att behöva ta tag i en flytt just nu mitt i allt annat elände.. Det måste innebära en extrem ångest att ofrivilligt behöva gå genom och packa ner Tristans saker.. Kan tänka mig (fast jag vet inte) att hans rum är heligt för er, att det står orört och att behöva packa ner det och minnena därifrån måste vara så otroligt smärtsamt! Usch som jag lider med er fast jag inte känner er, jag kikar in här flera gånger varje dag och gråter de allra flesta gånger..

    Det känns bra att ni i alla fall verkar ha en så kärleksfull relation du och Henrik, en underbar familj och vänner som stöttar er.

    Styrkekram
    Mia

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar till er❤❤❤
    Behöver ni någon hjälp så finns jag här. Vadsomhelst, kan jag så gör jag❤
    Kärlek

    SvaraRadera
  5. Inte nu, ni behöver inte mer att bära nu!!
    Men vilken tur att ni verkar ha ett underbart nätverk med familj o vänner som kommer ställa upp med stort som litet <3
    Skickar de varmaste styrkekramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  6. Säg bara till när jag ska hjälpa till. Tänker på er varje dag.
    //Storfiskarn

    SvaraRadera
  7. Så ledsen jag blir för detta, ännu en börda på era axlar och i era hjärtan. <3

    Kärlek till er! <3

    SvaraRadera
  8. Låter livet dig aldrig vara ifred? :-( /S.

    SvaraRadera
  9. Åå vad tråkigt. Och säger som andra ni behöver inte mer som tar den lilla energi ni har. Säg bara till om det är nåt ni behöver hjälp med. Kom ut till mig eller sätt en lapp i brevlådan om ni inte orkar träffa och prata just den dagen. Många styrkekramar Mia. Ps skriv mitt namn på lappen om det skulle vara så att det inte skulle vara jag som kör. Ds

    SvaraRadera
  10. Förfärligt! Inte alls det ni behöver nu. Jag hoppas verkligen att detta går att lösa på bästa sätt. Kram grannen

    SvaraRadera
  11. Sophie, tänker så på er varje dag. Cyklar förbi ert hus nästan varje dag, sänder er mina tankar o all styrka till er. Hoppas att ni finner ett boende som ändå kommer att kännas bra efter hand. Varma kramar Annika Glansk

    SvaraRadera