En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 22 juni 2014

Rymma?

Ibland undrar jag om det fanimej inte bara vore det bästa, att packa våra liv i väskor och kartonger, ta bilen och bara köra...
Jag, Henrik och Tekla!
Långt, långt iväg, och flytta in i en stuga och leva där, tills det är dags att dö!

Eller så får jag väl bara sluta bry mig så jävla mycket om människor.

The Drama is fukkin eating me up!

Sick and Tired!


1 kommentar:

  1. Skriver..raderar :( ....slutar jämt med att jag bara skriver att jag tänker på er..medans mitt huvud är fullt utav tankar jag vill säga er. Men har svårt att få ner dom till något vettigt.
    Bryr mig om er så mycket fast jag är för er en total främling.
    Kramar om er i mina tankar från Malin

    SvaraRadera