En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 4 juni 2014

Lite nytt inrednings-pysslande...

Gamla trälådor är bara så vackra.
Denna satte jag på väggen i vardagsrummet.
På sidan hänger halsbandet som Tristan "och" Tekla gjorde till mig på Mors Dag, 2012.


Ny i fjärilssamlingen är bland annat denna ljuvliga gotteskål med lock.
Fick den av min fina vän Anna, när jag fyllde år.
Älskar den.


Nya sängborden börjar ta form och lyfts så snyggt med mina ljuvliga lampor - födelsedagspresent från mina syskon med familj.
Visst är dom så vackra?
Kan inte sluta titta på dom.
Kanske får sova med lampan tänd inatt:-)











Nej, gott folk, nu är det banne mig dags att låta ögonlocken vila ett par timmar...
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar