En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 1 juni 2014

Ryland Whittington

Ikväll blev jag fullständigt överväldigad och knockad av känslor.
En liten pojke stal mitt hjärta totalt.
En så fantastiskt underbar familj.
Om ni missat den lilla filmen om Ryland Whittington på youtube, så ber jag er att se den nu.

Youtube - Ryland Whittington

För ökad acceptans, tolerans och olikheter i samhället.
Vi är alla olika.
Vi är alla unika.
För fritt val.
För fri kärlek.
För att få vara den vi är.

Jag är så rörd av denna pojke och hans fina familj.

Ljus och Kärlek...




4 kommentarer:

  1. Såg också den filmen! Så underbar! Man blir knockad av att en sådan liten person vet så mkt om sig själv, så tidigt. Åh håret reser sig, starka unge!

    SvaraRadera
  2. Tänk att det var precis så han skulle vara, vilken underbar unge!

    SvaraRadera
  3. Otrolig film! Jag följer er blogg...skickar varma styrkekramar till er

    SvaraRadera
  4. Så himla berörande!! Håller med Allt det fina du skriver Sophie.
    Kram Malin

    SvaraRadera