En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 16 december 2013

Frågor på det?

Många av er undrar och ställer frågor till mig via mail eller kommentarer.
Det är helt okej.
Men jag har varken orkat eller funnit tiden till att svara på allt.
Därför har det mesta nog blivit obesvarat.

Har aldrig haft en frågestund i min blogg tidigare, har väl aldrig haft människor som undrat något innan!
Jag är inte så himla intressant, men vi kör!
Fråga på!
Alla frågor är tillåtna.
Dåtid.
Nutid.
Framtid.

Inga frågor är konstiga eller dumma!

Däremot kanske jag inte klarar att svara på något.
Men jag ska göra mitt bästa.
Det får ta den tiden, det tar!
Okej?

Frågor skickas till mailen, sophie_hultberg@hotmail.com

Kram

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig och känn inga måsten. Det viktigaste är att du orkar vardagen. Jag har inga frågor utan får de mesta svar genom att läsa din blogg. Sedan vill jag önska er en god jul. Kram

    SvaraRadera