En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

lördag 16 november 2013

Ja, jag undviker...

Skyldig!!
Ja, jag undviker att lufta mina tankar, bearbeta mitt hjärn-virrvarr, min smärta, sorg, skuld, längtan och panik genom bloggen nu.
Totalt medvetet från min sida.
Jag orkar inte skriva om det.
Orkar knappt prata om det just nu.
Mm...förmodligen är det så, att jag undviker, kryper undan det och försöker trycka tillbaka det.
Stoppa in det igen, innan det pyser ut.
Varför ljuga?
Använda mjukare uttryck?
Ja, jag kämpar med att förtränga just nu!!
Så är det!
Säkert normalt!?!
Vad vet jag?
Jag har bara så jävla ont...

Det enda jag ser framemot nu, är att min lilla tuss snart flyttar hem till oss.
6 dagar kvar...






2 kommentarer:

  1. Du jobbar och kämpar varje dag med din sorg hjärtat, kanske är det helt rätt att "slippa" det här? Glada inlägg om det som är positivt och ger dig stunder av andrum. Finns ingen mall att följa <3

    SvaraRadera
  2. Ååå vilken söttuss, vill också ha en!! :)

    SvaraRadera