En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 30 oktober 2013

Upptäcka hösten...

Tekla och jag tog oss en svängom i höst-skogen imorse.
Tekla i hopp om att hitta svamp som inte var "fiftig, så man kräktades, fick mag-ont och fick åka till sjukhuset"!
Dessa ätbara svampar har jag gett upp hoppet om i denna halländska skog. (Danskarna har varit och tömt redan)

Men det finns ju mycket annat höst-vackert man kan samla ihop och pyssla med.
Eller bara titta på.
Bildbomb.









































Teklas första höst-konst.
Henrik ska förstås rama in.


(Förresten, vet ni hur länge en kotte kan hålla inomhus? Jag har ingen aning, men Tristan plockade en för 2 år sen, som fortfarande är fin. Står på hans hylla. Helt otroligt, va? Inne i vår värme, så länge...)

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder <3
    Har tänkt så på er, kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  2. Väldigt väldigt vackra bilder!!!
    Varm kram anki

    SvaraRadera
  3. Annika här igen! Upptäckte till min lättnad att du skrivit i november, jag hade glömt välja ny månad i listan. Kasta min förra kommentar!
    Kram!

    SvaraRadera