En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 30 oktober 2013

Orkar inte...

Tack för alla mail, fina ni!
Så omtänksamma och godhjärtade är ni.
Ni stöttar och lyfter.
Ni bryr er.
Vi är så tacksamma.

Bloggen ja, den är längst ner på prioterings-listan just nu.
Det är rörigt, stökigt och stressigt i hjärnan nu.
Blir inte bra ord eller meningar.

Men en sak kan jag bjuda på, en bild på lill-tussen.


Nu börjar vi räkna ner tills han flyttar hem...
Åååh, vad vi längtar!

3 kommentarer:

  1. Så ljuvlig liten Tuss <3
    Kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte förstå bara gissa mej till de ni går igenom. Tycker de är så orättvis o hemskt. Skickar massor av varma kramar. /Carina
    PS ulltuss är bedårande o jag kan verkligen förstå att ni längtar tills ulltuss kommer hem till er.

    SvaraRadera