En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 22 februari 2013

Ni är kärlek❤

Tack för alla sms, mail och kommentarer, som ni skickat till mig idag, inför behandlingen.
Ni är fantastiska.
Jag var så rädd och nervös.
Och med era ord i bakhuvudet, klarade mina ben av att bära mig genom dörren in till psykologen.
Tack för ert underbara stöd.
Jag är jättetrött nu, men berättar mer om hur det gick sen.

Kram Sophie



8 kommentarer:

  1. Kraaaaaam ♥♥♥ / A

    SvaraRadera
  2. Vila lite hjärtat, det behöver du. Stor kram från fru Gantofta!

    SvaraRadera
  3. Kramar i massor/christel

    SvaraRadera
  4. Jag sänder en varm hälsning, tack för att jag får läsa din blogg.
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Kram , hoppas att detta hjälper dej att få lite lindring

    SvaraRadera
  6. Med sorgsna ögon kom tankar från vår nioåring igår vid middagsbordet.
    "Mamma, jag vet att Tristan har det bra.. men jag tänker på hans föräldrar.. Jag tänker på dom varje dag."
    Det gör vi Sophie❤ Alltid! Jag hoppas och tror på dig och ber att din smärta ska lätta.
    Många kramar
    //Emma

    SvaraRadera
  7. Kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera