En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 20 augusti 2014

Snart en 3-åring i huset...

Kan som vanligt inte förstå hur snabbt tiden går.
Om knappt en månad är vår lilla shinonikka 3 år.

Åh, vad hon längtar efter denna födelsedag!!!

Och idag har jag ordnat en riktigt speciell överraskning åt henne.
Kan knappt vänta, för att få se hennes reaktion.
Hon kommer att ääääälska den!

Vill så att denna födelsedag ska bli något extra för henne.
Känns som September förra året bara var något, som vi önskade skulle vara förbi.
Vi firade såklart henne, men sorgen var så tung.
Det är den såklart fortfarande.
Men i år tänker jag fokusera stenhårt på att det är hennes månad.

Och göra den bästa födelsedagen ever, till vår alldeles speciella lilla fantastiska tjej.
Det förtjänar hon!
Vår lilla underbara älskling, som gör att vi orkar fortsätta.
Mamma och pappa älskar dig såå!


3 kommentarer:

  1. Alltså det e min lilla rebell:-)

    SvaraRadera
  2. wiilow [Foto Tankar Känslor]26 augusti 2014 kl. 02:11

    ♥♥ Hon är så fin lilla tösabiten. Tiden springer iväg, snart tre. Låter som en underbar kommande dag för Tekla :)

    Kraam

    SvaraRadera