En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 25 maj 2014

Bildbomb från Fölsefirandet

Från överraskningskalaset med fina vännerna...
































Missade att fota från kalas nummer 2 idag, med fångade ett cirkus-uppträde och den fantastiska tårtan som världens bästa tårtmakare Emma gjort...





Ska ta några bilder imorrn på mina fina presenter.

Tack alla mina älskade!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar överraskningsfest för dig! Love You

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott kära Sophie! Fina bilder, det värmer så att veta ni har underbara vänner omkring er. Blir alltid så berörd när jag besöker din blogg.
    Kram Malin

    SvaraRadera