En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 27 december 2013

Angående frågestunden...

Jag har fått många frågor, både lätta och svåra, korta och långa.
Jag har börjat så smått att skriva ett inlägg, med svar.
Men det blir nog för långt, så jag kommer att dela upp dom.

Efter helgdagarna är slut och "vardagen" börjar igen, sätter jag igång att publicera svaren.

Så passa på att fråga fram tills dess.
Man vet inte när jag orkar nästa gång.

För övrigt...försöker vi bara överleva och glida genom julen utan att känna för mycket.
Ja, det är faktiskt så man orkar för Teklas skull.

Kram S

1 kommentar:

  1. Du är fantastisk, Sofie. Jag hoppas att nästa år blir lite lättare för dig
    Kram P

    SvaraRadera