En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 8 april 2013

Gör inte reklam?

Vill bara klargöra en sak, så att inga missförstånd sker.
Jag gör ingen reklam på min blogg.
Däremot skickar en del människor gåvor till mig, av omtanke och kärlek, för att pigga upp mig.
Det värmer mig och berör mig så, och ibland är detta människor som har hemsidor eller företag, som jag själv väljer att lyfta fram i bloggen.
För att dela med mig till er.

Tankar kring reklam och annonsering har funnits, men jag är ju sådär principfast och tjurskallig...hm...ja och behåller mina åsikter kring ämnet för mig själv...
Men man vet aldrig, man blir ju inte fet på sjukpenning...

Vad skulle ni tycka om annonsering på bloggen?





7 kommentarer:

  1. Klart du ska ha reklam om du kan tjäna en slant, mig stör det inte ett dugg.

    SvaraRadera
  2. Hej Sophie vet att det var länge sen jag hört av mig och jag kör inte i byn längre men kommer att köra ute på landet snart...vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att du finns i mitt hjärta mina tankar varje dag och önskar att fanns nåt om än bara nåt litet jag kunde göra för att ta bort din smärta... Tur du har så många nära som tar hand om er och lilla Tekla så söt och underbar och vilken kärlek hon får av er att ni ändå har orken till att ge henne allt hon behöver kan inte vara lätt... du e stark det märks... Om annonseringen tycker jag att du gör som du vill och känner...stöttar dig hur du än gör
    många styrkekramar från. Mia ( postis)

    SvaraRadera
  3. Din blogg och du får göra vad du vill med den. :)

    Massa styrka till er! <3

    SvaraRadera
  4. Jag vet att du inte får betalt för någon reklam, men tycker det är fint att du skriver var vi kan få mer information om personen som gett dig något fint med kärlek och omtanke.

    Att ha reklam eller inte, det kan bara du avgöra. Det är absolut inte fel om du kan få hjälp med något nödvändigt ont som pengar, alla bekymmer av rent praktisk natur som kan bli mindre för dig, det ser jag som positivt. Ni är värda all hjälp ni kan få.

    SvaraRadera
  5. Kära "Postis-Mia", du tillhör de modiga människorna, glömmer aldrig den varma kramen utanför brevlådan, den där ledsna dagen i höstas/vintras! Skönt att du snart är tillbaka på lannet igen - du är saknad! KRAM

    SvaraRadera
  6. Din blogg-ditt val. De som inte orkar m reklam kan helt enkelt sluta läsa din blogg. Jag personligen följer din blogg för att se att ni överlever dag för dag, och för att kolla ifall ni efterfrågar nåt jag kan hjälpa er med... de som är här av andra anledningar o pallar inte m reklam, ska kanske inte vara här. Jag vet inte. Ni har ju haft dubbla hyror o grejer så det är klart du ska ha reklam. Jag öppnar varenda jävla reklam pop-up om det behövs. Det gör jag ju när jag spelar wordfeud, när jag surfar... så what? Man tänker inte på det när man är här. Man tänker på ER! /S.

    SvaraRadera