En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

torsdag 11 april 2013

Era underbara mail...

Jag är verkligen så himla berörd av alla underbara mail jag får av er.
Jag har så lite ork, och försöker fördela den jämnt på olika "sysslor" och mål att klara av under en dag.
Ibland klarar jag förstås ingenting, och så får det vara nu...
Jag måste sänka kraven.
Acceptera att jag inte orkar.
Att jag inte kan ha 100% kontroll på allt längre.
Att lite damm och smuts-tvätt inte är något att stressa upp sig för.
Att diskmaskinen inte måste tömmas direkt.
Osv osv osv...
Vart jag vill komma är i alla fall, att ni skriver så fina och fantastiska mail till mig, att jag önskar och vill svara er alla.
Men det sker när ork, lust och tid finnes...

Jag har världens bästa nätverk av kända och okända människor runt om i hela landet omkring mig.
Ni är så fantastiska!!
Tack ❤


3 kommentarer:

  1. Tack till dig Sophie, som trots all smärta orkar dela med dig till oss. Tack för att du skriver då och då så vi vet att du andas vidare, en dag i taget....Kram Caroline W

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag läser din blogg varje dag och vet att mina ord och tankar inte gör någon skillnad men vill du ska veta att trots vi inte känner varandra så finns du i mina tankar varje dag och önskar dig all lycka! Kram från en annan mamma /Catrin

    SvaraRadera