En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 10 april 2013

Vår-städat hos Tristan

Vilken rubrik!
Så fel ord att skriva.
"Vår-städat" hos Tristan?!
Jo, jag vill att han ska ha det fint på sin plats.
Han ska ha det fint och speciellt. Och hans ljus måste alltid brinna.

Därför gör jag det, med så mycket kärlek jag har i mig, för honom.
Min älskade onge.
Han ligger där.
Och därför är det viktigt för mig att där är fint.
Men det är så vansinnigt fel, och jag vänjer mig aldrig vid att gå dit och "fixa"!
De allra flesta går ut i sin trädgård för att vår-städa och fixa!

Såhär får det se ut så länge...
I väntan på sten och plantering av diverse växtlighet! Han älskar ju blommor och plantering, så det ska det bli mycket av.
(Ja, jag vet att många undrar och såklart ska han ha en sten och den är på gång. För mig en otrolig svår, tung del att ta itu med)









13 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort vännen. Det ser verkligen vårfint, kärleksfullt och omhändertaget ut. Förstår att du lägger ner tid och kärlek på Tristans plats. Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Super duper fint!!! Och ja det ser riktigt vårligt ut!

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort för honom, så mycket kärlek och sån ändlös saknad.
    Tänker på er jämt.
    Varma kramar❤

    SvaraRadera
  4. tack för din kommentar hos mig...Hur fann du mig,,,,? Styrkekramar....Maria

    SvaraRadera
  5. Maria, förlåt men jag minns inte vart jag kommenterat! Mitt minne, sinne och huvud samarbetar inte så bra just nu! Vad heter din blogg?
    Kram Sophie

    SvaraRadera
  6. Vet inte om jag skrev nån kommentar igår när jag hittade in på din blogg via kommentaren du lämnat på min blogg, för trött för att minnas...Kollat igenom lite av din blogg nu, och känner så väl igen mig i hur man mår....Tack så mkt för din kommentar på min blogg...Kram

    SvaraRadera
  7. Så vårfint Tristan har fått det :o)

    SvaraRadera
  8. Så fint, så sorgligt..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  9. Maria, vill du skicka ett mail till mig istället? sophie_hultberg@hotmail.com
    Kram/S

    SvaraRadera
  10. Väldigt fint det är på Tristans plats. Fint att ställa bilarna så i en ring.
    Många varma kramar Elin A

    SvaraRadera
  11. Jag har fortfarande inte orkat ordna med en sten för Alexandra, orkar inte tänka tanken att se hennes namn på en gravsten!
    Det är snart 18 månader sen...
    Kram från Pia<3

    SvaraRadera
  12. Så himla vackert hos honom, med värme.å kärlek/christel

    SvaraRadera