En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 7 april 2013

En tavla med hopp❤

Fick en tavla i brevlådan för några veckor sen.
En gåva från en främling.
Så mycket värme och omtanke.
Nu har den äntligen fått komma upp på väggen.
Det hänger på ett ställe, så att jag kan se den ofta och bli påmind om budskapet.
Den är så vacker och jag älskar den.
Vårt varmaste tack Lisa!


Lisa är en fantastisk konstnär och om ni blir nyfikna på att titta på fler av hennes verk, kan ni hitta dom här:Design by Lisa

2 kommentarer:

  1. Tavlan är jättefin och ännu vackrare blir den när man vet att den är en gåva från en omtänksam person.

    Hopp om att ni en dag kan leva utan brutal smärta, hopp om en fin framtid med Tekla och Henrik. Lova att inte ge upp hoppet om att du en dag kommer kunna andas med lättare andetag. Ge inte upp hoppet min älskade vän<3

    SvaraRadera
  2. Vilken glad överraskning, Lisa är verkligen superduktig!
    Kram G

    SvaraRadera