En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

torsdag 28 februari 2013

Ett år som fjäril...





Idag finns våra tankar mest hos Emma och André.
Idag är det ett år sedan Tilda blev en fjäril.
Idag är det ett år sedan, dom tvingades säga godnatt för evigt till sin lilla dotter.
Ett år sedan dom tvingades ta farväl, av någon dom nästan nyss välkomnat.
Brutal smärta.


Emmas blogg

Min älskade Emma, jag håller din hand varje dag.
Idag lite hårdare än de andra dagarna.
Jag släpper aldrig.
Tilda, älskade Tilda - håll Tristan i handen!

4 kommentarer:

  1. Det gör bara så ont att ta in er verklighet,
    att närma mig era ord.
    Och ändå kan jag inget annat. <3

    Kärlek i mängder!!

    SvaraRadera