En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

torsdag 28 februari 2013

Tekla och hennes människor...

Tyvärr har jag inte lyckats fånga alla Teklas älskade med henne på bild, men här kommer några!
Farbror Greger läser bok.


Farbror Greger och Tekla kör bil.


Morfar och Tekla "iphonar".


Morfar och Tekla läser bok.


Närsynt?


Tekla busar med mormor och morfar.


Tekla blev öööverförtjust i finaste Leia.


Ville gärna vara så nära så möjligt.


Helst sitta i knäet.


Mys med morbror Martin.


Tekla fikar med gamlamorfar.


Tekla busar med gamlamormor.


Fortsättning följer...
Tekla älskar människor. Och leker gärna med alla, helst på sitt rum, och hon vill helst bestämma!!

10 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder Sophie! Hon är så fin och go och ser ut att vara ett riktigt charmtroll:)
    Kram till Er <3

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder <3
    Mormor o morfar känner jag igen, om jag inte missminner mig så e de väldigt trevliga stamkunder på jobb :)
    Tänker på er, kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  3. Fina fina Tekla! Det värmer att se att ni har så många människor i er närhet som kan bära er när det är för tungt.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! ♥ Ta hand om varandra! ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. <3 till er ! jag har inga ord att ge , men följer din blogg...styrke kramar till dig Sophie & din familj <3

    SvaraRadera
  6. Underbart fina bilder!!Bamse kramar till er !/ christel

    SvaraRadera
  7. Ni har verkligen fin familj och fina vänner, inte konstigt Tekla gillar alla skarpt!
    Hon är en bestämd liten tjej som minsann häller ut ALLA grönsakerna ur lådan varje gång =)
    Bilderna är superfina, de visar verkligen massor med kärlek!

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder! <3
    Roligt att se tre generationer:
    mormor/morfar, mamma och Tekla!
    Ni är lika som bär! <3

    SvaraRadera
  9. Så fin hon är! Gosunge!

    SvaraRadera
  10. Åh sikken underbart rolig bild på henne när hon är "närsynt". Jag skrattade rakt ut när jag såg den! :-D

    SvaraRadera