En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 7 december 2012

Var e du?

Var e du, min älskade onge?
Är du himlen?
Är du hos farfar och gamlafarmor?
Leker du med Tilda?
Kramas du med Alex?
Spelar Micke fotboll med dig?
Spelar Kurt gitarr för dig, spelar han "life is a highway"?
Sitter du i Jesus famn?

Var e du, mitt hjärta?
Jag kan inte se dig.
Jag kan inte höra dig.
Jag kan inte känna dig.

Var e du, min underbaraste onge?
Var e du?




15 kommentarer:

  1. Din finaste Tristan finns alltid med dig, han kommer vara i ditt hjärta så länge du lever <3

    Du är en underbar mamma.

    1000 kramar från Malin och Haley


    SvaraRadera
  2. han är med er. ni känner det inte pga sorgen, men en da äg kommer du att veta och känna honom.

    SvaraRadera
  3. Han är med er i hjärtat ❤❤❤
    Lider med er att ni inte får ha er älskade onge hos er... Jag ska tända ett ljus för er Tristan imorgon❤
    Styrkekramar till er från mig

    SvaraRadera
  4. Han är alltid med Er. Det finns inget starkare band än det bandet mellan barn och förälder.
    Jag har sett anhöriga från "andra sidan". Jag kan inte säga till dig att ha tillit.. vet inte själv om jag kunnat känna det om det var mitt barn.
    Ni kommer säkert fixa detta. Du är fantastisk Sophie! Jag tänker på Er varje dag<3
    Många varma kramar

    SvaraRadera
  5. Åh jösses vilken sorg ni har att bära... mina tårar rullar när jag läser ditt inlägg.

    Tristan finns hos er, i era hjärtan bor han, och där kan någon eller något aldrig någonsin skilja er åt.

    Kramar om er!

    SvaraRadera
  6. Senare idag 8/12, ska jag sjunga i kyrkan och jag ska tända ett ljus för er och er vackre Tristan... Känner er inte men följer dina ord, är inne här varje dag och jag gråter och lider så oerhört mycket med er... Varma tankar...

    SvaraRadera
  7. Tänker på er extra mycket idag <3
    Livet är skit rent ut sagt, det ni tvingas leva med är vidrigt. Hoppas ni har många runt er en dag som denna. Stort grattis till Tristan också! :) Tårta finns säkert i himlen med!

    SvaraRadera
  8. Idag finns ni i mina tankar lite extra. Det är så orättvist. Ta hand om varandra... Tristan blir säkert väl firad där han är. Kramar

    SvaraRadera
  9. Tänker extra mycket på er idag!
    <3

    SvaraRadera
  10. Sänder en massa kramar till er idag och säger grattis till lilla Tristan♥ också, var du än är fina onge!

    SvaraRadera
  11. Ni är alltid i mina tankar men idag extra mycket. Tänder ett ljus på Tristans dag och mina tårar rinner ner för kinderna, finns ingen rättvisa att ni inte ska få fira hans födelsedag tillsammans med honom. Massor av kramar till er!!!! <3 <3 <3
    /Sofie (Tyra och Tilea mamma)

    SvaraRadera
  12. Tänker på er extra mycket i dag. Outhärdligt smärtsamt. Kram

    SvaraRadera
  13. Jag sov oroligt i natt, vaknade tidigt och tänkte på Tristans dag så fort jag slagit upp ögonen. Jag låg i sängen och funderade över hur ni hade det, hur var er morgon när er son har fyraårsdag men inte är hos er.

    När vi kom upp och möttes av gnistrande snö i solsken sa vi här hemma "klart det är soligt på Tristans födelsedag"! Jag såg Henriks inlägg på FB och satt i köket och lyssnade på Tristans favoritlåt, med tårarna rullandes ner för mina kinder. Markus och Max undrade varför jag grät och jag förklarade att jag var ledsen för att Sophie och Henrik är ledsna, vi alla saknar Tristan så mycket. När jag läste detta fina inlägg till din son fylldes jag med så mycket kärlek och jag är så stolt över er båda, ni kämpar på och ni ser till att verkligen hedra Tristan på allra finaste sätt. Jag log när jag såg dina fina bilder du har lagt in i dag, vilka föräldrar ni är - de allra bästa på denna jorden.

    Hipp, hipp hurra för Tristan i dag! Vi vet att han ser och hör allt fint ni har gjort för honom i dag. Stor kram fina du!

    SvaraRadera
  14. Vi tänker på er idag, tänder ljus som så många andra för er och tristan idag.
    Tror att där han eh nu har man ingen ålder, evigt liv;-)
    Kram jennie

    SvaraRadera
  15. Grattis Tristan på din 4 årsdag.
    Vilka fina bilder på dig. Man kan klart och tydligt se
    vilken stolt storebror du är till Tekla <3

    Idag tänder jag ljus för dig och din dag...
    och kramar dig genom rymden <3

    Världens finaste 4 åring <3

    // Jenny Puronranta

    SvaraRadera