En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

tisdag 4 december 2012

Lägger ner facebook...

Vänner, ni ger mig så mycket kärlek med era ord, tankar och kramar ni skickar mig.
Många via facebook.
Jag är så tacksam och uppskattar precis allt.

Men nu måste jag stänga ner facebook den här månaden.
Era barn bakar pepparkakor, julpysslar, åker pulka, bygger snögubbar och julpyntar.
Tristans "familjeliv-kompisar" börjar fylla år nu, 4 år!
Jag missunnar ingen, era barn är härliga. Och det är en lycklig tid för dom nu.

Men jag är arg, ledsen, hopplös och har så fruktansvärt ont att min fantastiska onge fattas och missar allt detta.

Jag orkar inte läsa och se alla bilder på facebook nu.
Det sliter ut hjärtat ur min kropp.

Men kära ni, jag finns kvar i blogg, mail eller sms istället! Jag uppskattar att ni finns!
Om ni vill lämna er mail eller nr, så gör det idag, jag stänger ner imorrn!

Kram Sophie


9 kommentarer:

  1. Fullt förståeligt Sophie.. Det händer massor av sånt nu.
    Jag tittar till dig här istället <3
    Ta hand om dig.
    Varma kramar till dig och din familj.

    SvaraRadera
  2. Du ska göra det som känns bäst för dig.
    Vi finns här bredvid dig!

    Kramar om..<3

    Julia G

    SvaraRadera
  3. Håller med Leni. Fullt förståenligt Sophie. Tittar till er här jag med. Kramar och många tankar till er. ❤

    SvaraRadera
  4. Förstår dig precis! Du ska göra vad du mår bäst av. Jätte skönt att höra att ni har så många fina människor som stöttar er <3 Tack för att du delar med dig <3


    Manga krama från Belgien

    SvaraRadera
  5. Caroline M Cedergren4 december 2012 kl. 13:31

    Har full förståelse! Alla mina tankar är hos dig och din familj. Ta hand om varandra <3 tittar in och läser. kramar//Caroline (Mårtensson)

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte på dig imorse (som alla morgnar) och tänkte just på det du beskriver, på just Facebook och hur påfrestande och smärtsamt det måste vara för dig att se alla dessa bilder på andras glada barn. Förstår dig till 100%, du ska inte plåga dig att titta på det. Har inte varit din vän där eftersom vi inte känner varandra men jag vet ju hur allas facebookuppdateringar ser ut nu..Styrka och kramar till er i denna svåra tid. Ska tänka på er extra till helgen och tända ljus för er fina pojke. Kram Caroline W

    SvaraRadera
  7. Det gör du rätt i. Kram på er

    SvaraRadera
  8. Har all förståelse för dig kära Shopie!!kram i massor../christel

    SvaraRadera