En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

fredag 22 november 2013

Återanvändning!!

Varför gå och köpa dyra krukor till blommorna, när man kan använda gamla konserv-burkar?
Passar perfekt i mitt kök.
Billigt, snyggt och återanvändning!
Hittade just detta tips med hyacinter i någon tidning, minns inte vilken (ja, Henrik tycker att jag köper för många tidningar), men självklart delar jag med mig av detta till er.
Kanske sätter jag på en spetskant imorrn, har inte bestämt mig.
Ibland är det enklaste snyggast.





Tre gamla majsburkar, som inte fick åka till sopstationen + 3 hyacinter för 9 spänn styck, står tjusigt på mitt köksbord nu.

(Måste börja äta mer konserver, känner jag)

3 kommentarer:

  1. Läckert! Så tänker du "gaffel-ljusstakarna" till det :-)

    SvaraRadera
  2. Wow va fint ! Den där idéen snor jag ! :)

    SvaraRadera
  3. Sååå fint! Tack för tipset Sophie!
    Kram♥

    SvaraRadera