En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

onsdag 20 november 2013

Ja, jag är jobbig!!

Jag vet.
Jag är jobbig.
Jag är irriterande.
Jag tycker.
Jag tänker.
Jag säger.
Jag skäller.
Jag är arg.
Jag är bitter.
Jag är trött.
Jag är svår.
Jag är långsint.
Jag är envis.

Och inga av de egenskaperna har kommit fram ur olyckan, min förlust eller saknad.
Dom fanns redan innan.



3 kommentarer:

  1. Nej, du är inte jobbig hjärtat <3 Jag gillar att dina egenskaper du hade före olyckan finns kvar, det visar att det absolut är samma Sophie, om än en Sophie med alldeles för tungt bagage. Love you

    SvaraRadera
  2. Mmm och jag älskar dig ❤️❤️❤️/ Lillasyster

    SvaraRadera
  3. Men du har rätt till dina känslor, tankar och vare sig de är för dig glada, ledsna, arga, ingenting, noll, massor, döda, levande och så j*vla mkt mer!

    SvaraRadera