En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 4 november 2013

Liiite ögoninflammation...

Tekla hinner knappt till förskolan och vända, förräns nästa "sjuka" hoppar på henne igen.
Verkligen en ljuvlig basilusk-tid på året detta.
Nu har hon fått en "liten" ögoninflammation.


Inte mycket till öga som är öppet.
Ser fruktansvärt ut.
Gör ont i mig varje gång jag tittar på henne.
Hon verkar dock inte så jätte berörd av det.
Det är inga problem att tvätta det. Vi får badda med kamomill-the, utan protester.
Och prinsessa kan man ju vara ändå trots ögoninflamnation.






4 kommentarer:

  1. Sockersöta Tekla, vilka härliga lockar!
    Hoppas inflammationen ger med sig snart, tur hon inte bryr sig på det fast det ser ut att göra ont :/
    Krya på <3
    Kärlek o kramar <3 /Anna

    SvaraRadera
  2. Men kära hjärtanens så de blev :( men den vackraste prinsessa som finns är hon!
    Du/ni finns i mina tankar.❤️
    Carina

    SvaraRadera
  3. Usch då stackars :( Hoppas det snart blir bättre. Håller med, klart hon är en underbar prinsessa iallafall :) Krya på dig Tekla! Tänker på er. Kramar om från Malin

    SvaraRadera
  4. Men stackars Tekla! Usch så hemskt det ser ut, hoppas att det blir bättre snart igen. På fredag kommer Emiiiiiilia med liten present, något hon höll i handen lääääänge hos Max och inte vill släppa =) Nu ska hon få en egen! Hemlis till på fredag <3

    SvaraRadera