En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

lördag 10 augusti 2013

Sms och mail!

Också ett litet tillägg:
Senaste veckan har jag haft mycket ångest och panik-ångest på morgonen och kvällarna, det har lett till extra medicin, och jättedålig sömn, som leder till att jag knappt har en aning om vilka eller vad jag svarat på för sms eller mail!
Ni är inte ignorerade.
Min hjärna är slut.
Är det nåt viktigt ni behöver ha svar på osv...så skicka igen...och igen...
Till slut kanske min hjärna hänger med!
Godnatt!



2 kommentarer:

  1. Du behöver aldrig förklara dig vännen min. Kram och kärlek <3

    SvaraRadera
  2. Jag läser dina inlägg, tittar in till dig varje dag för att (på avstånd) få dela det som går att dela. Hjärtat blöder och tanken på att det snart har gått ett år sedan den där dagen... jaa du.



    Mycket kärlek!
    Marie

    SvaraRadera