En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

söndag 16 september 2012

MIN Blogg!!!

I MIN blogg ventilerar jag MINA tankar.
MINA funderingar.
MINA känslor.
MIN blogg handlar främst om MINA barn, MITT liv och MIN familj.

Den har ALDRIG handlat om att hänga ut någon.
Det finns inte heller en massa elaka pikar bakomliggande.
Om jag skriver att jag är glad för någon, betyder det inte att jag är mindre glad för någon annan.
Om jag skriver att jag uppskattar någon, betyder det inte att jag inte uppskattar dig.
Om jag skriver att jag tycker att någon är bra, betyder det inte att jag tycker att du är dålig.
Om jag skriver att jag är arg eller ledsen, betyder det inte att jag är arg eller ledsen på dig.
Det betyder bara att jag är arg eller ledsen.
Om jag skulle vara arg eller ledsen på dig, pratar jag med dig om det!

Det finns dom som gillar att läsa min blogg - det tycker jag är trevligt.
Men om du inte gillar den, strunta bara i att klicka dig in på den då.
Det besparar oss alla negativa och onödiga känslor.

Om du är med på noterna nu, är du välkommen att fortsätta läsa min blogg.

LJUS & KÄRLEK

Kram Sophie

1 kommentar:

  1. JAg tycker din blogg e rolig att läsa!!! Å karoline tycker det är så roligt att få kolla på korten av kusinerna!!! // Linda

    SvaraRadera