En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

måndag 19 mars 2012

Packar ihop....

Nu ger jag upp!
Nu packar jag ihop amnings-stationen, som jag så vackert kallar en fåtölj och bord, med amningstillbehör!
Tekla vill inte mer...
Jag har massor av mjölk kvar, men ongen vill inte ha den!
Hon är stor tjaj nu, hon vill äta gröt, kyckling&rotfrukter, banan och dricka välling!
Jag är nöjd över att ha hel-ammat 6 månader, men det är ändå med lite sorg och besvikelse som jag stänger ner mjölk-fabriken! Jag älskar att sitta i fåtöljen med min lilla tjaj och amma...
Men vill hon inte, så vill hon inte mer...
Jag orkar inte fightas mer eller tvinga!

Snart e hon väl tonåring oxå...
*suck*


Kram Sophie

1 kommentar:

  1. Samma här! Det är nog bara dagar kvar...Inte så att hon nekar, men hon äter ju gärna det andra. Det är med lite blandade känslor!

    SvaraRadera