En blogg från hjärtat på en trasig mamma. I den ena handen, håller jag ett barn, som bor i himlen. I den andra handen håller jag två barn som bor kvar på jorden. En blogg om att tvingas överleva en tragedi av värsta slag.

torsdag 22 mars 2012

Nu har det hänt...

Jag har på mig en freakin blå skjorta!!



Helt galet!
Nåt jag aaaaldrig trodde skulle hända!
Ni som känner mig, står väl på stolar och skriver kryss i taket eller ligger väl avsimmade på golvet nu, förlåt!
Men jag gillar den...
Bara att inse, jag blir 35 år, jag e mamma och tjock - praktiska, mag-gömmande plagg går före tuffa!!
Jaja, jag bjuder på det skrattet idag...vassegoa;-)

Kram Sophie

2 kommentarer:

  1. Allt klär ju en skönhet Sophie!! Även blåa skjortor:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Awe, tack goaste goaste Leni <3

    SvaraRadera